Een account aanmaken Een bestelling plaatsen bij AStepAhead kan ook zonder account. Het aanmaken van een account heeft wel een aantal voordelen, zoals: - Producten die u toevoegt aan uw winkelwagen worden bewaard. - Sneller afrekenen wanneer u gaat bestellen - Uw aankoopgeschiedenis bekijken - De status van uw bestellingen inzien - Uw adresgegevens wijzigen - Verschillende verzendadressen opslaan Het is eenvoudig om een account aan te maken, volg hiervoor de volgende stappen: 1. Klik rechtsboven op de pagina op Account aanmaken. 2. Vul uw algemene gegevens in om te registreren en klik op Verzenden. 3. U ontvangt een bevestiging over de mail van uw nieuwe account. 4. Tot slot kunnen de gegevens worden aangevuld of aangepast vanaf Mijn account. Als u al een account heeft aangemaakt kunt u rechtsboven op de pagina uw e-mailadres en wachtwoord invoeren. Wachtwoord of e-mailadres vergeten? Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u klikken op Wachtwoord vergeten? Hier vult u uw e-mailadres in. U ontvangt vervolgens een e-mail waarin u een nieuw wachtwoord kunt instellen. Bij het vergeten van uw e-mailadres kunt u contact opnemen met de klantenservice. Veilig bestellen bij AStepAhead Op AStepAhead.nl kunt u eenvoudig en snel uw bestelling plaatsen. Het afrekenproces is zeer overzichtelijk en u kunt op elk moment uw bestelling gemakkelijk aanpassen, mocht dit nodig zijn.Om een artikel te bestellen volgt u deze simpele stappen: 1. Kies het gewenste artikel Ga naar het product welke u wilt bestellen en klik op In winkelwagen. Bent u klaar met winkelen en wilt u uw bestelling afronden? Klik dan rechtsboven op het Winkelwagen icoon voor het overzicht of kies direct voor Afrekenen. 2. Nog geen account? Vul dan uw gegevens in Om uw bestelling te kunnen verwerken vragen wij u om eenvoudig een account aan te maken. Om ervoor te zorgen dat uw bestelling wordt verstuurd naar het juiste adres, kunt u hier uw gegevens invoeren. Heeft u al een account? Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord en u hoeft niet opnieuw de gegevens in te voeren. 3. Kies een betalingsmethode Kies nu uw gewenste betaalmethode. U kunt op verschillende manieren betalen. Dit kan direct met iDEAL, PayPal, Creditcard of Bancontact. 4. Controleer uw gegevens en bevestig de bestelling Als alle gegevens kloppen kunt u uw bestelling voltooiden door op Afrekenen te klikken. Wilt u toch nog iets veranderen? Dan kunt u teruggaan naar één van de vorige stappen. Voor vragen of hulp kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. De status van uw bestelling Nadat uw bestelling is geplaatst wordt u via e-mail op de hoogte gehouden over de status. Bestelling ontvangen Nadat de bestelling is geplaatst ontvangt u per bevestiging een e-mail. Hierin staan de gegevens over uw bestelling. Dit bevat het ordernummer, het product, de order totalen en het betalingsmiddel waarmee is afgerekend. Indien u geen e-mail heeft ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantenservice Bestelling verzonden U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden naar de transporteur. Hierin vindt u nogmaals alle gegevens van uw bestelling. U kunt de bestelstatus bekijken op uw accountpagina. De bestelling wijzigen of annuleren Heeft u een bestelling geplaatst, maar wilt u deze wijzigen of annuleren? Neem dan contact op met de klantenservice. AStepAhead is doordeweeks bereikbaar van 09:00-17:00. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u de bestelling bij de bezorging weigeren. Geef aan bij de leverancier het pakket niet te willen hebben en dat dit retour afzender dient te worden gestuurd. Het annuleren of weigeren van een bestelling is kosteloos.